Skocz do zawartości

Zdjęcie

PHEROMAX i jego pierwszy raz w klubie - co i jak?

• Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 Wolno

Wolno

Amator

• Użytkownik
  • 5 postów

Napisany 08 październik 2015 - 02:37

Powitać wszystkich serdecznie :-) bo jestem nowy w temacie. Przeglądałem już trochę forum i stronę feromony.pl. Ale, że jestem konkretny facet, to lubię mieć czarne na białym. Dwa dni temu dostałem paczkę z Pheromax 14ml i dwie saszetki BTB jeśli się nie mylę. W sobotę zamierzam przetestować na własnej skórze w klubie. Do klubu jedziemy aż 2-3 godziny wcześniej. Więc zamierzam zawinąć do kieszeni kurtki i perfumy również. Bo dosyć daleko, wczesny wyjazd i jesień, kurtka, kołnierz itp. Na początku imprezy udam się do łazienki. I teraz pytanie. Jeden psiuk na nadgarstek, pocieram o drugi i szyję, przykrywam swoimi perfumami czy rozkręcić i wezykiem poocierac czyli mniejsza dawka? Jak polecacie doświadczeniużytkownicy? Myślę, że przed samą impreza będzie lepiej, niż 3 h przed w domu wychodząc. Mile widziane rady i sugestie :-) pozdrawiam ;-)
  • Wolno lubi to

#2 Wolno

Wolno

Amator

• Użytkownik
  • 5 postów

Napisany 08 październik 2015 - 02:40

I jeszcze jedno pytanie. Czy mogę połączyć z próbka BTB czy sam Pheromax?

#3 MikiDziki

MikiDziki

Doświadczony

• Profesjonalny Ferumowicz
  • 30 postów
  • Sprawdzone:Pheromax, PheromaxOxy, Androstadienone, Androstenol, Androstenon

Napisany 08 październik 2015 - 02:11