Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomyłka przy wyborze płatności...


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 Mati

Mati

    Amator

  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisany 31 sierpień 2008 - 07:06

Złożyłem zamówienie wszystko ok, zaznaczyłem płatność elektroniczną i chciałem dokonać płatności przed PKO BP ale pierwsze rzuciło mi sie w oczy INTELIGO a ponieważ skojarzyłem to z PKO no to zaznaczyłem i lipa... oczywiście niżej jest opcja mi odpowiadająca ale nie mam teraz jak tego zmienić... Co teraz?

#2 Stanley

Stanley

    Amator

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Sprawdzone:narazie same testy

Napisany 31 sierpień 2008 - 07:55

proponuje napisać do obsługi i powiedzieć o problemie albo poprostu przelać pieniądze na ich konto zwykłym przelewem w e-mailu zwrotnym powinno być wszystko napisane co dotyczy przelwu.

pozdrawiam

#3 Mati

Mati

    Amator

  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisany 31 sierpień 2008 - 08:00

albo poprostu zadzwonie do biora obslugi klienta :)

#4 Stanley

Stanley

    Amator

  • Użytkownik
  • 17 postów
  • Sprawdzone:narazie same testy

Napisany 31 sierpień 2008 - 08:01

też ale to raczej jutro. ale mysle że zwykły przelew wszystko uzupełni

#5 Mati

Mati

    Amator

  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisany 31 sierpień 2008 - 08:04

tak tak jutro juz to sobie rozkminilem wszystko :) wole zadzwonic wyjasnic i dowiedziec sie co zrobic zeby nie bylo niedomowien :) dzieki za rade pozdrawiam!

#6 Cassi

Cassi

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • 379 postów
  • Sprawdzone:na +: Lure, PHX Oxytocin. Na -: PHX. Testy: RM, BTB, The Edge, NPA

Napisany 01 wrzesień 2008 - 08:35

Ja też się raz pomyliłam przy wyborze płatności i po prostu napisałam im maila. Wszystko dało sie ładnie wyjaśnić :)

#7 Mati

Mati

    Amator

  • Użytkownik
  • 6 postów

Napisany 01 wrzesień 2008 - 08:43

dostalem odpowiedz ma maila :) tamto zamowienie anulowanie zlozylem nowe zaplacilem i gitara :P




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników