Skocz do zawartości

Kilka pytań odnośnie PHX Oxytocin


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Postanowiłem sobie kupić Pheromax Oxytocin, więc jak pomyślałem tak zrobiłem :P studiowałem tutaj dużo lektur od zaawansowanych użytkowników feromonów. Aczkolwiek dopiero zaczynam swoją przygodę z fero, więc mam kilka pytań:

- posiadam perfumy: Avon Full Speed, Tonino Lamborghini Mitico, Playboy Malibu. Wiem, że nie są to perfumy z wyższej półki, ale jak sądzicie, które z nich byłyby najlepsze?

- na ulotce pisze, że fero działają max 3 godziny. Znaczy to że powinienem je nosić przy sobie? Czy tak naprawdę działają dłużej?

- czy dawka w postaci jednego psiknięcia będzie w porządku? Czy raczej pół psiknięcia?

 

Prosiłbym o opinie tych, którzy mieli kontakt (lepiej pozytywny :wink: ) z tymi feromonami.

 

Mam nadzieję, że Admini zrozumieją, że jestem "początkującym" :D pozdrawiam i dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja używam zwykłego PHX bo jest dobry na podryw . PHX z Oxy jest mało popularny tutaj i mało osób go zakupiło więc się nie wypowiem - raczej jest do trwałego związku

 

wody toaletowe , których używasz powinny to zakryc ale lepiej noś przy sobie żeby ponownie zakry gdy woda toaletowa wywietrzeje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do OXY, to za jego pomocą szybciej rozkochasz niż poderwiesz.

Jak poszukasz, to znajdziesz opis moich doświadczeń z OXY.

A co do zapachów mam swoja teorię. Wszyscy prawie zachwalają drogie i uznane zapachy. One wabią kobiety i bez fero. W końcu większość kobiet jest "węchowcami".

 

Ja wymieszałem NPA z najtańszą wodą toaletową z TESCO - za równe 6 złotych 100 ml. I wiecie co?

DZIAŁA! A ile komplementów na temat tego zapachu usłyszałem...

W końcu to fero ma działać, a nie uznany i drogi perfum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach