Skocz do zawartości
Alchemiczka

Pheromax lepszy niż viagra;)

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznę od tego, ze od dwóch miesięcy mam chłopaka :D Do tej pory opisywałam reakcje na fero osobników płci męskiej całkiem mi obcych, w miejscach typu dyskoteka, pub itp, . Ostatnio zamówiłam kolejną próbkę pheromaxa, żeby przekonć sie jak zareaguje na to mój Książę. Uffffff...Gorąco było :lol: Rzucił się na mnie wręcz... :oops: Dziewczęta, polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To znaczy? Można dokładniej :D ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:D Płomienna namiętność, dzika rządza, zwierzęce pragnienie ciała drugiej osoby!!!!Pożądanie i temperatura wrzenia!!!CUDO, po prostu rewelacja :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wcześniej czegoś takiego nie było??? Jak to było? Pierwszy raz Cię ujrzał w danym dniu i się na Ciebie rzucił? :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alchemiczce gratulujemy udanego seksu :). Potwierdzam ze fero podgrzewa atmosfere w lozku, chociaz w moim wypadku to sa raczej subtelne roznice bo ja nigdy problemow z rozgrzaniem kobiet nie mialem ;).

P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Płomienna namiętność, dzika rządza, zwierzęce pragnienie ciała drugiej osoby!!!!Pożądanie i temperatura wrzenia!!!CUDO, po prostu rewelacja

super gratuluje tyle ze tak sie zachowuje kazdy facet w lozku( co nie znaczy ze fero nie dzialalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taaak, na kobiety fero działają tak samo :mrgreen: Jak już jesteśmy razem w jednym łóżku (po przejściu wszystkich blokad), wszystko co najpiękniejsze może się wydarzyć. Polecam wszystkim bardzo gorąco :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze nie fero ale ty tak na niego dzialalas ;p Pozdrawiam:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, ja mam nadzieję, że to nie tylko zasługa pheromaxa, lecz wszystkich moich zalet razem wziętych, uroku osobistego i urody :lol: Ale coś w tym musi być, bo ja sama czuję się wtedy bardziej rozgrzana i skora do pieszczot, takich bardziej wyrafinowanych... :oops::oops::oops: Pozdrawiam wszystkich ferumowiczów, miłego tygodnia życzę!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A wcześniej czegoś takiego nie było??? Jak to było? Pierwszy raz Cię ujrzał w danym dniu i się na Ciebie rzucił? :lol:
Hmmmm...On ogólnie móglby całymi dniami z łóżka nie wychodzić :D Ale w te dni, kiedy sie psiknę feromonkiem przechodzi sam siebie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli bardzo rzadko się widujecie wniskuję, bo skoro jedna próbka Pheromaxa już Ci poszła, a on dopiero przy drugiej "zaatakował"...? :)

Przecież jakies resztki na Tobie zostawały po poprzednich psiknięciach...

 

Albo ja nie rozumiem :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, po dlugiej nieobecnosci :)

 

Moje dziecko ma juz grubo ponad 10 miesiecy, a ja wracam do fero :)

 

Poniekąd moje dziecko powstalo dzieki fero...:oops:

 

Zamowilam wlasnie BTB, no, ciekawe, ciekawe... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Welcome back :!: No i dużo zdrowia dla maluszka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No heloł :D

 

Dziecko jakies spokojniejsze, ale tylko na moich rękach chce być 8)

A na chlopa czekam, w pracy jest, ciekawe... :roll:8):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widocznie zaczęłaś pachnieć jak spokojny samiec Alfa :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiecie Wy co...

Na ludzi BTB działa, super dziala, a na tego mojego chłopa-nic :o

Chyba się na niego obrażę :lol::lol::lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się wydaje, że stanowicie parę tak idealną, dla której feromony są zbędne... :)

Jakieś wytłumaczenie musi przecież być... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z forum, prosimy zaakceptować następującą politykę cookie oraz regulamin: Polityka prywatności