Feromaniak Napisano 26 Sierpień Zgłoszenie Share Napisano 26 Sierpień Jestem ciekawy jakie jest wasze top 3 wśród feromonów czy macie jakiś produkt bez którego nie wyobrażacie sobie dnia? Moje TOP: 1. IMPI 2. Pheromax 3. BTB ciekawe, który fero się będzie powtarzał najczęściej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyzZ Napisano 25 Wrzesień Zgłoszenie Share Napisano 25 Wrzesień Cześć! Nie znam się na męskich feromonach, bo kupuję tylko te damskie Ale chętnie się dowiem czemu u Ciebie na pierwszym miejscu jest IMPI. To kwestia samej mieszanki, czy może zapach dodatkowy tak Ci podpasował? Zaciekawiłeś mnie teraz... Jeżeli jednak chodzi o moje TOP 3 feromonów dla kobiet to na pierwszym miejscu zdecydowanie The Edge - kocham co za wszystko, czy to zapach, czy działanie. Jest dla mnie idealnym produktem! Drugie miejsce dostaje Pheromax i Pheromax Oxytrust - czuje się po nim niesamowicie kobieco, a komplementy lecą z każdej strony. Na trzecim miejscu jest BTB Supreme - dodatek feromonów 3. generacji to istne zbawienie w tych czasach. Uwielbiam go stosować do pracy i zawsze wtedy, kiedy czuję się zdenerwowana, zestresowana. Uważam, że ten produkt to totalny must-have Na ten moment to moja trójka, ale z chęcią poczytam Wasze typy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...