Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.. Jestem w trakcie testowania Pheromaxu i musze przyznac ze efekt jest dosyc zadowalajacy , chociaz niezawsze.. Generalnie oceniam na plus.. Chcialem zakupic jednak feromony , ktore , ze tak to ujme powoduja ze nieznajome mi kobiety same nawiazuja ze mna znajomosc , pierwsze do mnie zagaduja czy to na studiach , czy to na imprezie , na zakupach no generalnie wszedzie.. Bo przy stosowaniu Pheromaxu czuje na sobie wzrok pozadania niekiedy , czy na dyskotekach nagle tance wokol mojej osoby ale jesli sam nie podejde to raczej ta dziewczyna sama tez sie nie odwazy.. Bo nie bede ukrywal ze moim glownym problemem z nieznajomymi kobietami sa poczatki rozmow i dlatego szukam czegos co najlepiej sprawialoby ze to kobiety by do mnie pierwsze podchodzily... Bo Pheromax niestety nie pozbywa mnie wrodzonej niesmialosci , choc dodaje troche pewnosci siebie.. Prosilbym was o rade, ktore najlepiej zakupic.. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety takich nie ma. Troche swojej inicjatywy musisz wykazać :D

Fero wspomoże tylko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiem , ze musze ale ciezko jest pokonac wrodzona niesmialosc i myslalem ze moze ktores pomagaja w tym zakresie.. A te ktore najbardziej dodaja pewnosci siebie w kontaktach z nieznajomymi kobietami to ktore bys polecil? Albo ktore pokonuja wrodzona niesmialosc :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie jestem jakiś demonem śmiałości. Największego kopa daje mi Pheromax. Z NPA też nie jest źle. Prócz Pheromaxu stawiam na Chikare.

Nie stosowałem jeszcze BTB, ale niektórzy tutaj bardzo sobie chwalą jego działanie w zakresie wpływania na osobę, która go stosuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu powinieneś iść na jakieś 'kurs podrywania'?

 

Jeśli nie - to może poszukaj w sieci materiałów na ten temat. Jest kilka pozycji godnych uwagi - moim zdaniem.

 

Kobieta nigdy (a przynajmniej bardzo rzadko) nie podejdzie pierwsza - tak po prostu jest. Presja społeczna i obyczajowa (wychowanie i inne) jej na to nie pozwala.

 

Więc chyba musisz podchodzić sam. :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcialem zakupic jednak feromony , ktore , ze tak to ujme powoduja ze nieznajome mi kobiety same nawiazuja ze mna znajomosc , pierwsze do mnie zagaduja czy to na studiach , czy to na imprezie , na zakupach no generalnie wszedzie..

 

Moze niekoniecznie bym powiedziala ze presja spoleczenstwa obyczaje itd nie pozwalaja kobieta podejsc pierwszych czy zachaczyc obcego mezczyzne. Otoz moi drodzy nie wiem gdzie bywacie i w jakich towarzystwach Ale z doswiadczenia i obserwacji wiem ze kobiety staly sie wyjatkowo wyzwolone i chetnie same ubiegaja sie o wzgledy mezczyzn. Z maly ale pewnie nie interesuja Cie malolaty z dyskotek ;) Kobiety w wieku okolo 30 i lekko ponad same chetnie podrywaja mezczyzn, z tym ze facet musi wygladac na kogos. Jesli stwarzasz wokol siebie obraz mezczyzny pewnego siebie i cos reprezentujacego soba to pewnie szybko sie jakas znajdzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alvin: na kurs podrywania mnie niestety nie stac , jestem biednym studentem :P a czytania na forach o podrywaniu jednak nie zastapi praktyka.. moze mi polecisz na priva te stronki ?

emiii: do 30stki (nie)stety jeszcze mi 8 lat zostalo wiec raczej nie wzbudzam zainteresowania u kobiet w takim wieku.. I generalnie jesli juz to bardziej mnie interesuja mnie te moze nie malolaty ale generalnie raczej mlodsze ode mnie.. chociaz nie mowie ze starszymi gardze.. :P A jesli idzie o prezentowanie cos soba to bedac nieskromnym jednak sadze ze nie jest z tym najgorzej, mysle ze daje rade :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno zapytanie... Co mi polecacie abym zakupil do codziennego uzytku.. bo z tego co czytam to tak najbardziej sie przekonuje do Chikary ale kusi mnie jeszcze BTB i nie wiem co wybrac... Ktore uwazacie za lepsze? Chyba ze macie inne propozycje odnosnie codziennego uzytku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jak nie nabierzesz śmiałości do kobiet i sam nie będziesz zaczynał rozmowy to raczej nie licz na to że One żucą się na Ciebie. Jeżeli widać że działa na nie fero wystarczy proste zdanie i One będą już ciągneły rozmowe Ty tylko wyłapuj ważne słowa i w tym kierunku naprowadzaj i rozmowa bedzie sama szla. Co do fero na codzień to juz zalezy od upodobań ja pracuje na codzień z ludzmi bywam w urzędach tam jest pełno kobiet i mozliwości flirtowania dlatego używam mieszanki PHX + NPA + Chikara i to sie nieźle sprawdza. Ridick więcej odwagi i wiary w siebie a reszta to będzie formalnośc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na nieśmialość jedna rzecz - NPA pod nas jest ok;p

Naprawde daje ci kopa a jak jeszce % to wogole;p

Inny zamiennik to BTB ale przewodzi NPA;p

 

pozdrawiam;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Aby korzystać z forum, prosimy zaakceptować następującą politykę cookie oraz regulamin: Polityka prywatności