Skocz do zawartości

Test z pheromax


Pendulum

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Postanowiłem udzielić się na tym forum gdyż już kilka dni siedzę przed komputerem i studiuję tematykę feromonów. Przez te kilka dni spotkałem się z wieloma opiniami na ich temat. Jedni mówią, że działają, inni zaś wyklinają, że to kompletny szajs z doskonale wykreowanym chwytem marketingowym. Postanowiłem więc kupić pheromax i przekonać się na własnej skórze.

Myślę, że będę doskonałym królikiem doświadczalnym gdyż moje życie towarzyskie jest kiepskie. Niektórzy mają problemy z odróżnieniem czy dane zachowanie było wynikiem działania feromonów lub tylko i wyłącznie zbiegiem okoliczności. O tuż w moim przypadku nie ma zbiegu okoliczności. Jestem klasycznym przykładem nieatrakcyjnego faceta ( niski, nieśmiały, małomówny, wygląd nastolatka choć mam ponad 22 lata). Nigdy nie spotkałem się z dziewczyną, która zwróciłaby na mnie uwagę, bardzo rzadko ktoś mnie komplementuje. Mam sporo znajomych i przyjaciół lecz są to dawni znajomi, z którymi znam się kupe lat, mam spore problemy z nawiązywaniem nowych znajomości. Wiem, że feromony to nie magiczny płyn, który rozwiąże te wszystkie problemy, do tego potrzeba silnej własnej woli przełamania tych złych charakterystyk. Ja taką wolę posiadam więc myślę, że mój przypadek pozwoli odpowiedzieć na pytanie czy feromony naprawdę działają?. Na bieżąco będę pisać swoje doświadczenia z pheromax. Zaczynamy dzisiaj wieczorkiem. Umówiłem się ze znajomymi na piwko, mieszane towarzystwo. Jutro postaram się napisać relację :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodzenia, aczkolwiek możesz się rozczarować, jeśli:

1. to starzy znajomi, którzy mają już wyrobioną o Tobie opinię