Skocz do zawartości

BTB + NPA | Wrażenia


smuggler

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Dzisiaj otrzymałem zestaw BTB 10ml + NPA 7ml. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o feromony i jutro użyję ich po raz pierwszy. Chciałbym się podzielić z wami z moimi wrażeniami z kolejnych kilku dni w moim życiu, w których będę używał feromonów. Mam nadzieje, że to komuś pomoże (np. w wyborze feromonów).

 

Także od jutra albo pojutrze zacznę opisywać efekty jakie zauważyłem.

 

 

Pozdrawiam,

smuggler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, witam. Chciałbym wam opisać wrażenia z pierwszego dnia testowania feromonów BTB + NPA.

 

Tak więc dzisiaj zanim wyszedłem z domu nałożyłem na nadgarstki 2 krople BTB i 1 krople NPA, po czym rozsmarowałem to jeszcze na szyi, za uszami i pod nosem. Do tego jeszcze 2-3 psiknięcia Playboy New York na przykrycie. Gdy przyszedłem do szkoły miałem wrażenie, że wszyscy chłopacy mają do mnie jakby większy dystans i szacunek. Było po nich widać jak mnie respektują chociażby gdy podawali mi rękę. Nie wiem czy to placebo czy nie, ale wcześniej podawali mi rękę jakby 'z automatu' a dzisiaj to co innego.

 

Przez cały dzień byłem uśmiechnięty, zadowolony jak nigdy dotąd. Po prostu czułem się szczęśliwy. Nie miałem żadnych problemów z zagadywaniem do dziewczyn (pomimo mojej małej nieśmiałości), a podczas rozmowy z nimi one same wydawały się radosne i się uśmiechały.

 

Sytuacja z przed chwili: Nałożyłem sobie 2 krople BTB i 2 krople NPA i zrobiłem z nimi to co rano. Akurat przyjechała pizza, którą zamówiłem. Zwykle dostawcy bez emocji po prostu wręczali mi kartony a ja im pieniądze, ale dzisiaj było zupełnie inaczej. Gdy podszedł do mnie facet z pizzą był cały zadowolony i nawet chwilę ze mną porozmawiał. Byłem zaskoczony i myślę, że to nie przypadek.

 

 

Tak więc podsumowując pierwszy dzień z feromonami jestem bardzo zadowolony i myślę, że naprawdę działają.

 

 

 

Pozdrawiam,

smuggler