smuggler Napisano 27 Marzec 2012 Zgłoszenie Share Napisano 27 Marzec 2012 Witam. Dzisiaj otrzymałem zestaw BTB 10ml + NPA 7ml. Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o feromony i jutro użyję ich po raz pierwszy. Chciałbym się podzielić z wami z moimi wrażeniami z kolejnych kilku dni w moim życiu, w których będę używał feromonów. Mam nadzieje, że to komuś pomoże (np. w wyborze feromonów). Także od jutra albo pojutrze zacznę opisywać efekty jakie zauważyłem. Pozdrawiam, smuggler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...