takijeden89 Napisano 7 Grudzień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 7 Grudzień 2013 Witam Panowie, zostałem szczęśliwym posiadaczem zestawu max , mam do was pytanie, jaki sugerowalibyście mixy tych 3 fero, i czy będą dobre efekty ich połączenia , czy to się mija z celem?. Proszę o rade zaawansowanych użytkowników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryży Napisano 10 Grudzień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2013 przypomnij mi proszę co się znajduje w tym zestawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takijeden89 Napisano 10 Grudzień 2013 Autor Zgłoszenie Share Napisano 10 Grudzień 2013 PHX,BTB i NPA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryży Napisano 11 Grudzień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 11 Grudzień 2013 jeśli chodzi o phx to nie mam żadnego doświadczenia ale stosuję od dłuższego czasu (2-3 lata) btb i npa. Jakieś pytania z tym związane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun Napisano 17 Grudzień 2013 Zgłoszenie Share Napisano 17 Grudzień 2013 Ja mam , bo ostatnio zastosowalem ten slynny miks , niestety bardzo sie rozczarowałem , a więc poszedlem na impreze , wychadząc zaaplikowalem krople btb i przytkieniecie palca do butelki NPA tuz przed imprezą , Serio w srodku wydawalo mi sie że jedzie od mnie jak od starego knura , nie mogłem wysiedzieć , ludzie jakby mnie unikali i teraz nie wiadomo czy przez to że "smierdziałem" czy może czuli respekt i bali sie mnie ( mialem kilka takich sytuacj po samym npa gdzie ludzie mnie unikali ) , Wiec jak ty stosujesz w jaki proporcjach , czym przykrywasz i jak to wplywa na otoczenie .? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...