Skocz do zawartości

Nie ma żadnych ,najmniejszych wątpliwości...

jarko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.Jestem studentem ,mam 21 lat.No i nie owijając w bawełnę moje powodzenie u dziewczyn było takie jakieś dziwne.Zapewne wynikało to z tego iż jestem trochę taki nieśmiały i "sztywny".Oczywiście nie było aż trak źle;na dyskotekach niejedna dziewczyna zawsze zapuszcza na mnie oko:).

Ja osobiście mam problem tego rodzaju, iż "zauraczają : się we mnie dziewczyny -może zabrzmieć drastycznie ale mi nie zawsze się podobają;dlatego też wychodzę z założenia iż nie bedę się do czegoś zmuszał ok ale do rzeczy...

Postanowiłem wypróbować feromony, a konkretnie Pheromax.Na razie kupiłem tylko próbke, chciałem się upewnić czy jak kupię cały flakonik za ponad 200zł to ta kasa nie pójdzie w błoto.

Doszła przesyłka...

Rozpakowałem patrze i myśle sobie nic specjalnego:).Otworzyłem buteleczkę powąchałem i nic.Po takim głebszym powąchaniu rzeczywiście wyczułem zapach potu.

Feromony przetestowałem na drugi dzień na uczelni

Wyobraźcie sobie że niektóre dziewczyny powiedziały jak weszly na salę wykładową o ale tu zapach męskich perfum:)

Kolejne dziewczyny to podczas wykładów były cały czas takie miłe ,zagadywały,śmiały itd.Ogólnie aż śmiać mi się chce że to naprawdę działa :lol:

Ale są naprawdę mocne wlałem na siebie zaledwie pół wciśniecia a tu takie efekty.Myślałem że będą jakieś niewielkie efekty po tak małej dawce a tu zastanawiam się czy przypadkiem nie przedawkowałem:)

To naprawdę działa,mi dodaje skrzydeł.Wierzę w to że i piękne dziewczyny zakręcą się wokółl mnie. Teraz to wszystko możliwe.Nie ulega wątpliwości że kupię cały flakonik

Słuchajcie naprawdę az smiac mi się w duszy chciało jak dziewczyny reaguja-bez feromonów pewnie by się tak nie zachowywały.Jestem przekonany na 100%;bo wypróbowałem to jednego dnia i efekty były zdumiewające.Zastanawiam się co bedzie działo się na imprezach i dyskotekach :shock:

Pozdrawiam, miłego dnia Trzymajcie się :D