Skocz do zawartości

Pheromax Women- wrażenia, skutki, dawkowanie.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowa wiec nie gryźcie]

Dziewczyny,mogłybyście napisac swoje wrazenia po stosowaniu pheromaxa? chce go zakupic, jedna mam watpliwosci, czy to nie aby zwykły pic na wodę.

opiszcie swoją sytuację życiową, wiek i codziennośc w jakiej go używacie.

Zauważyłyscie jakąś koknkretną zmianę??

I ile go dawkujecie? Jak przykrywacie? w sensie czy obok zapachu, czy pod zapach..

Pytam, bo wypowiadają sie głównie Panowie- jednak ja tez chiałabym uzyskać satysfakcjonujące odpowiedzi na moje pytania;D. pozdr

Witam:)

Moja sytuacja życiowa? Jestem studentką ogólnie zadowoloną z życia, towarzyską i pozytywnie nastawioną do życia. Stosuję pheromax drugi tydzień, praktycznie codziennie, chcę bowiem wyczaić w jakim momencie cokolwiek zadziała. Zamówiłam fero przede wszystkim z czystej ciekawości. Nie oczekiwałam, że faceci padną u moich stóp i wcale tego nie chciałam. Nie oczekiwałam też, że mój facet będzie od teraz myślał już tylko o seksie ze mną, bo i tak odczuwam już "przesyt" Jego pożądania. Gdy zamówiłam pheromax bałam się więc, że nie powinnam go używać, że może lepszym wyborem byłby relationship magic... Choć z drugiej strony tak sobie myślałam, że zawsze warto wypróbować, bo kto wie, może akurat użycie fero wpłynie na jakąś nowość w naszym związku.

Nie zauważyłam, póki co, żadnej szczegónej fascynacji moją osobą przez płeć przeciwną. Póki co dostrzegam jednak chyba jakiś wpływ na własną osobę, mam wrażenie, że szybciej odnajduję się w sytuacjach towarzyskich i pod jego wpływem jestem troszkę bardziej... błyskotliwa? :roll: Choć sama nie wiem, szczerze powiedziawszy nie widzę większych zmian, cierpliwie czekam:) Choć tak naprawdę ciężko wyczaić co dzieje się za sprawą fero a co za sprawą zmienności życia, hehe. Jak coś jeszcze zauważę, dam znać :)