Skocz do zawartości

pomocy!!!


saimon

Rekomendowane odpowiedzi

zaczne ze nigdy nie uzywalem fero i jestem w tym zielony.Jestem zonaty od 5 lat mam cudownego syna i mialem zone to znaczy nadal ja mam tylko jak ona twierdzi juz nic do mnie nie czuje od roku i jest ze mna bo nas laczy dziecko i wspolne zeczy.Mieszkam w Angli i pol roku temu ja tu sciaglem wraz z synem.Po miesiacu pobytu jej tutaj znalazla sobie przyjaciela z ktorym sie spotyka i romansuje itd.A te wyznania ze mnie nie nie kocha to powiedziala mi dopiero nie dawno juz po tym jak sie dowiedzialem ze sie z nim spotyka.Chcialbym odzyskac ja i to co nas laczylo dawniej czy mozecie mi powiedziec jakie fero beda naj lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu zastosowalbym Pheromaxa lub NPA.Powinne one pobudzic Twoja zone i wyzwolic z niej cos niesamowitego. :wink: Przypuszczam ze w waszym zyciu jest duzo monotonni i przewidzianych zdarzen.Zakup np. Pheromax, zapros zone do jakiegos b.fajnego miejsca gdzie bedziecie mogli sie razem pobawic.Oczywiscie przy tym miej nalozone feromony. Jezeli to ja nie ruszy to znaczy ze jest wyrzezbiona z lodu :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz po czesci masz racje ze jest z lodu wyrzezbiona ona sama tak twierdzi ze jest zimna jak lod i nie ma uczuc.Dlatego potrzebny mi lodolamacz bo wiem i wierze ze moja zona ma uczucia.Przed twoja odpowiedzia zamowilem BTB oraz NPA tylko czy dokonalem wlasciwego wyboru bo wiem ze rozne fero dzialaja roznie na kazda osobe.Dzieki serdeczne za odpowiedz.Wiem ze duzo jest uzaleznione odemnie samego ale mam nadzieje ze fero mi pomoze roztopic lod w sercu mojej ukochanej.Dzieki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach