Icio Napisano 7 Czerwiec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2008 witam jestem nowy w tej sprawie i chcialem sie spytac co byscie radzili na poczatek z tego co tutaj czytalem myslalem o NPA i Chikare gdyz z tego co czytalem NPA smierdzi ale Chikara niby to przykrywa........ wiec co radzicie mam je zamawiac czy moze cos innego aha i jesli tak to a jakich proporciaj mniejwiecej je ze soba polaczyc?? pozdro i z gory dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imbosunoth Napisano 7 Czerwiec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 7 Czerwiec 2008 ja kupilem dokladnie te same fero (npa i chikara) pytanie co moglbym do tego dokupic?? zastawnawiam sie nad phx i btb niewiem co lepsze co radzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio Napisano 9 Czerwiec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 9 Czerwiec 2008 The edge, nie trzeba przykrywać co umożliwia wykupienie tylko jednego fero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FeromoniK Napisano 16 Czerwiec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2008 Jeżeli chodzi o mnie to polecam NPA, BTB i Alchemy, razem w odpowiedniej ilości. Pamiętając aby dobrze zamaskować przede wszystkim BTB, bo jest dosyć bardzo wyczuwalne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yria Napisano 16 Czerwiec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 16 Czerwiec 2008 Gucio....ale the Edge w polsce raczej niedostępny... tylko próbki...no, chyba że się mylę... a swoją drogą to chciałabym kupić. Ktoś wie może jaką drogą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...