Skocz do zawartości

Ciężki przypadek :P Co polecacie??


Mati

Rekomendowane odpowiedzi

Rok temu poznałem fantastyczną dziewczynę i stała się moją przyjaciółką... problem tkwi w tym, że pomimo usilnych starań ona nadal widzi we mnie tylko przyjaciela i nie zanosi się na żadne zmiany a mnie z dnia na dzień coraz bardziej trafia szlag ;] Zastosowanie których feromonów polecacie w takiej sytuacji? najlepiej z tych tańszych gdyż w totka jeszcze nie było mi dane wygrać a w dodatku jestem studentem także można powiedzieć, że mam ograniczone pole manewru jeśli chodzi o finanse ;] Dzięki za radę i pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 month later...
Rok temu poznałem fantastyczną dziewczynę i stała się moją przyjaciółką... problem tkwi w tym, że pomimo usilnych starań ona nadal widzi we mnie tylko przyjaciela i nie zanosi się na żadne zmiany a mnie z dnia na dzień coraz bardziej trafia szlag ;] Zastosowanie których feromonów polecacie w takiej sytuacji? najlepiej z tych tańszych gdyż w totka jeszcze nie było mi dane wygrać a w dodatku jestem studentem także można powiedzieć, że mam ograniczone pole manewru jeśli chodzi o finanse ;] Dzięki za radę i pozdrawiam! :)

 

He he he jakbym widział swoją historię. Powiem ci tak - daj sobie spokój. Skoro już od roku widzi w Tobie tylko przyjaciela to już raczej nic się nie zmieni wiem co mówię bo jestem w niemal identycznej sytuacji z tym że pół roku dłużej. Nie pomógł mi ani PHX ani NPA ani Chikara. W dodatku stało się tak że nie mogę się wyplątać z tej znajomości nawet gdybym chciał a dlaczego nie mogę napisać. Mówię Ci daj sobie spokój. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wypróbowaniu dużej ilości różnych feromonów mogę stwierdzić, że w kontakcie z dobrze znanymi osobami (koleżankami, przyjaciółkami, członkiniami rodziny) najlepiej sprawdzają się (dołączane czasami do zamówienia składanego na MOCNEferomony.pl) saszetki The Edge.