magdamadzia81 Napisano 17 Styczeń 2011 Zgłoszenie Share Napisano 17 Styczeń 2011 Mam znajomą która używa feromony (dokładnie nie wiem jakie),nie mówiła mi tego ale już po samym jej zachowaniu można to zauważyć.Bardzo dużo rozmawia,znajdzie odpowiedź na wiele pytań,dokładnie układa zdania itp.jestem pod wrażeniem jak na nią patrzę. Ma też w sobie dużo energi ,nie boi się podejść do ludzi i z nimi rozmawiać,NIGDY nie powie coś głupiego,nie ma żadnych "barier" które wiele osób ma. Czy to zasługa feromonów czy afrodyzjaków?Jeśli tak to jakich?Pomogą te zwykłe za 30 zł czy muszę wydać na to troche więcej pieniędzy ?Proszę o dokładną nazwe bo jestem zielona w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magdamadzia81 Napisano 17 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Styczeń 2011 jestem bardzo nieśmiała i brak mi energi ,nie umiem zbyt wiele rozmawiać jakie polecacie feromony dla mnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magdamadzia81 Napisano 17 Styczeń 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 17 Styczeń 2011 oprócz tego zauważyłam że strasznie "plączą" mi się słowa ,przy niej nie moge za dużo powiedzieć za to ona na odwrót,mówi bardzo dużo i nigdy jej się zdania nie po plączą,ja przy niej sama zauważyłam że mam dziwne zachowanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...