DiscuP Napisano 19 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 19 Luty 2011 Witam. Jestem początkujący w tej dziedzinie. Czytałem dużo na ich temat ale dalej nie mam pojęcia co wybrać na początek. - Mam 17 lat - Chcę mieć lepszy kontakt z dziewczynami - Jestem troszkę nieśmiały - Chcę by feromon pomógł mi w podrywaniu A więc co polecacie na początek ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucas Napisano 20 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2011 Uniwersalnych feromonów nie ma i na jednego mogą działać takie,a na drugiego inne. Tak samo jest z dawką,wszystko zależy od twojego organizmu i musisz dobierać od minimalnej aż do uzyskania efektów. Do celów podrywu mogę polecić: NPA/The Edge - zwiększa pewność siebie,działa na kobiety i jest stosunkowo nie drogie. Pheromax - przede wszystkim do celów uwodzenia i również zwiększa pewność siebie ale jest dość kosztowne,chyba że kupisz próbkę która też na długo powinna starczać. BTB - Bardziej socjalne ale również się sprawdza w uwodzeniu Alchemy - też się nadają do uwodzenia ale mają tylko jeden feromon U mnie się sprawdza najlepiej Pheromax Na początek nie rób miksów tylko stosuj każde fero osobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiscuP Napisano 20 Luty 2011 Autor Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2011 To jak na początek kupię raczej NPA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucas Napisano 20 Luty 2011 Zgłoszenie Share Napisano 20 Luty 2011 Uważam że to dobra decyzja. Stosowanie zacznij od 1 otarcia palcem wokół rowka w kroplomierzu,a jak nie zauważysz efektów po tygodniu stosowania to daj 0,5 kropli(przytkać palec do kroplomierza i przechylić). Feromony oczywiście przykrywają jakąś wodą toaletową która ma dość intensywny zapach i długo się utrzymuje na skórze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...