Kulturysta Amator Napisano 28 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 28 Lipiec 2015 Witam zakupiłem BTB i NPA jak to zacząć dawkować dodam że jestem nowy w temacie.W sumie feromony zakupiłem z myślą zmiany tej straszne fałszywej atmosfery w pracy ciekawe czy podziałaja.Czy dla początkującego może być takie połączenie dodam że na razie nie ma kasy na zmiany i chciał bym wykożystać to co jest w pełni . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DobrodusznyRadzimir Napisano 29 Lipiec 2015 Zgłoszenie Share Napisano 29 Lipiec 2015 Zacznij od "pół kropli" i powiedz co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kulturysta Amator Napisano 29 Lipiec 2015 Autor Zgłoszenie Share Napisano 29 Lipiec 2015 Zanim odczytałem wziołem dziś btb ha szyje i nadgarstki to było 1.5 kropli.I krople tego npa na szyje.Ja to npa bardzo wyraźnie czyje jak by to był jakiś pot czyjś trudno mi to opisać.Czy to dobry pomysł bo smarować np to npa pod noś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...