Skocz do zawartości

Jestem nowy, proszę o pomoc


futu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na początku chciałbym się przedstawić: mam 21 lat, nie wiem nic na temat feromonów ( oprócz tego, że istnieją i działają (ale poczytam o nich)) no i co najważniejsze mam problem z dziewczynami... nie wiem czemu wstydzę się. Najwidoczniej jakiś uraz z dzieciństwa (lol). Sporo dziewczyn twierdzi, że jestem przystojny ( nie jestem nieskromny w tym momencie, chcę tylko przedstawić sytuację ). Mimo wszystko mam problemy z dziewczynami: robie się spięty, nie wiem o czym mówić itd. Dodam jeszcze, że prawiczkiem nie jestem. Chcę kupić jakieś feromony, ale nie wiem jakie bo nie znam się. Wiele osób może powiedzieć " to szukaj na forum tematów" albo " przeczytaj co to są feromony ", ale ja piszę tego posta ponieważ chciałbym wiedzieć jakie feromony będą odpowiednie w moim przypadku ( o ile da się to jakoś ocenić ). Prosiłbym również o poradę gdzie kupić.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie kupić? To chyba wiadome. feromony.pl To dzięi tej stronie wszyscy możemy tutaj prowadzić konwersację.

 

Co do wyboru, to polecałbym NPA, bo ten środek może ci pomóc w przełamaniu nieśmiałości, bądź też mieszanki z tym produktem (Pheromax lub Chikara).

 

Na następny raz- zwracaj uwagę na dział, w którym zamieszczasz topic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D dzięki za odpowiedz

a czemu dział jest zły? mam zamiar kontynuować swój wątek po zakupie fero, opisywać swoje spostrzeżenia itd. ;> a czytałem posty w tym dziale i moim zdaniem będzie pasować ;) ktoś jeszcze może poradzić coś ciekawego? zanim dokonam zakupu chciałbym poznać opinie kilku osób ( chociaż to co napisał(a) ali potraktuje bardzo poważnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ferum się wypowie?

 

Twoje wrażenia- autentyczne historie. Opisujesz tu wrażenia po feromonach, no, ale mniejsza już z tym.

Odnośnik do komentarza