hook Napisano 25 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 25 Marzec 2008 Właśnie otrzymałem przesyłkę z BTB, po otworzeniu pudełka okazało sie że z fiolki trochę się wylało, nie był to znaczny ubytek ale na forum nieszczelność fiolki z BTB była już poruszana stąd mój apel do feromony.pl o przykładanie większej uwagi przy wysyłce tego produktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiktor Koszycki Napisano 28 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2008 W tym wypadku proponuję abyś napisał do działu obsługi klienta, wyjaśnił na czym polega problem a na pewno otrzymasz nową, nieuszkodzoną buteleczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cassi Napisano 28 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2008 A czy komuś może wylewało się Relationship Magic? Bo ile razy wezmę fiolkę, to jest ona cała mokra od fero, a i zawartości ubywa w dziwnym tempie. Jak wezmę RM ze sobą w kosmetycze, to dokonuje cudów, żeby mi się torebka nie położyła na boku czy coś w tym stylu, tylko stała pionowo. Ale za to potem wszystko tak ładnie pachnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hook Napisano 28 Marzec 2008 Autor Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2008 W tym temacie chciałem tylko zwrócić uwagę na to że problem prawdopodobnie może dotyczyć wszystkich buteleczek, jeżeli o mnie chodzi to ubytek nie był spory także nie zamierzam składać reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ali Napisano 28 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 28 Marzec 2008 Ja również zauważyłem dziwne sączenie się produktu, dla odmiany- Chikary. Niby ma zatyczkę, więc nie powinno się nic dziać, gdy stoi- jest OK. Natomiast gdy trzymam ją w ciepłej kieszeni, zawsze po otwarciu, atomizer i zatyczka od środka jest wilgotna. Już kiedyś pisałem o tym problemie do feromony.pl, ale podobno to normalne:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ferum Napisano 31 Marzec 2008 Zgłoszenie Share Napisano 31 Marzec 2008 Klienci, którzy otrzymali nieszczelny produkt powinni w tej sprawie zwrócić się do obsługi klienta. Otrzymają nowy produkt. Są to sporadyczne przypadki, jednakże oczywiście, zdarzają się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.