Skocz do zawartości

Feropytania


hedowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakupiłem próbkę NPA bo stwierdziłem, że tych fermonów, które zawiera NPA przyda mi się nieco więcej :wink:

 

Jestem początkujący i mam pytanka, które mnie nurtują (:

 

1) zuje jakiś zNiektórzy piszą na tym forum, o tym że dzięki fero np. jakieś dziewczyny na ulicy zwróciły na niego uwagę lub w barze siedzące przy innym stoliku. Tylko, że ta osoba była za każdym razem grupie z innymi to skąd ma płeć przeciwna wiedzieć, że to akurat od tego a nie innego czuć?

Czy to chodzi, że druga osoba czuje zapach fero, czy po prostu tego nie czuć, tylko wpływa to jak się postrzega daną osobę?

 

2)Czy od tego czy ktoś wyczuje fero ma znaczenie kierunek wiatru? Jak np mocno wieje nie w tym kierunku to wiadomo ... 8)

 

3) Czy jak przykrywam fero to muszę perfum używać w to samo miejsce? Czy właśnie w inne, czy obojętnie gdzie? No i czy mogę do tego celu używać jakiegoś w sprayu np adidasa, bo brak u mnie funduszy na jakieś droższe.

 

4) Szedłem chodnikiem jakieś 5-3m za dziewczynami, które non stop się oglądały i uśmiechały, czy to możliwa zasługa fero? :roll: czy trzeba bliżej, dłuzaj przebywać, żeby coś poczuły inne osoby...

 

Na razie wiele testów okazji nie miałem robić, ale wśród znajomych stwierdziłem większy respown, choć nie wśród wszystkich, raczej przy tych mnie j dominujących :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 feromony sa jak niewidzialna nić poprostu jezeli je stosowales na sobie to najbardziej sa wyczuwalne od ciebie proste :D

 

2 kierunek wiatru z jednej strony ma znaczenie jezeli jest silny wiatr płec przeciwna idaca druga stroną ulicy moze wyczuc fero wiem bo mialem takie przypadki