Skocz do zawartości
bartekus

Uzytkowanie feromonów po czasie niecheć od partenrki eh:/

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Użytkuje już feromony od przeszło 2 lat. Jestem z dziewczyną i zauważyłem że po NPA było super używałem dosyć często aż do pewnego dnia zaczęło spadać zainteresowanie i prawie na neutralnej stopie. Pomyślałem połączę z Pheromaxem a było to wesele czyli nałożyłem pół kropli NPA i po 4 godzinach roztarłem zawartosc jednego patyczka z próbki i powiem wam że nastapiło ochłodzenie od mojej parterki, dlatego pomyślałem może to przez Pheromax który dodałe tuż przed tańcem. Możliwe też, że nasyciłem już organizm NPA i za duża dawka już dla mnie jest pół kropli albo ten Pheromax tak działa na moja kobietę. Hmm doradźcie coś co mam zrobić może przerwa od feromonów albo coś innego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....kilka razy sie spotykalem na firum z tym problemem WYdaje mi sie ze moze cos w tym być PO co stosowac fero skoro twoj zwiazek trwa dobre kilka lat i jest okej ? Na poczatku mojej znajomosci z byla nakladalem na siebie PHX 14ml ale potem przestalem bo to nie mialo sensu i tak ja krecilem bez zadnych dodatkow a ze zwiazek sie rozlecial to na pewno nie z winy tego ze uzywalem lub nie uzywalem fero ! Wiec moze odpusc sobie te fero bo w koncu ona jest z Toba dla Ciebie a nie dla feromonow ...Jesli bedziesz dla dziewczyny dobry na pewno Cie nie zostawi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm może i tak, ale na pewno są takie dni w których feromony na kobiety działają drażniąco a nawet odpychają. Gdzieś słyszałem że kiedy kobieta ma dni menstruacyjne hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Być może zastosował Pan zbyt dużą dawkę. "Objawy" jakie Pan opisał występują właśnie przy przekroczeniu optymalnej dawki. Należy pamiętać, że produkt NPA jest bardzo silnie stężony. W połączeniu z Pheromaxem, który ma w sobie dużą ilość feromonów bardzo łatwo przesadzić z dawką.

 

Poleciłabym Panu zmniejszenie dawki i obserwacje rezultatów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo odstaw całkiem na jakiś tydzień i sprawdź jak będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak myśle bo co spotkanie używam NPA albo NPA i Chikara moze faktycznie organizm sie już przyzwyczaił do tych feromonów i sam je wytwarza a tym bardziej ze chodze dodatkowo na siłownie i sam wytwarzam feromonków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm moze teraz użyje samej Chikary bo związek mi się sypie co mi doradzicie. Ona ma wyczulony nos jak jej dałem powąchać chikary na nadgarstku to powiedziała ze to dziwny zapach jak by mi się nagdarstek spocił eh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już dostałeś rady ale ich nie słuchasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ej to naprawde darmowe jest czy jakaś ściema żeby wyciągnąć e-mail?

a tak poza tym to ja też się zgadzam że fero wszystkiego za człowieka nie zrobią (a fajnie by było)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

questx, żadna ściema, serio jest za darmo. Możesz śmiało próbować :)

no niestety feremony nie są sposobem na wszystko :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×